Tuesday, January 25, 2011

Biar saya tolong , haha !



Salam..


HAHAHA !! aku nak menyibuk sekejap kat blog kakak aku ni.. memandangkan dia tak ada lagi post untuk 2011 , so baik aku tolong rasmikan bagi pihak dia..


HELLO 2011 !!


Act , aku tolong edit blog kakak aku ni ha.. SANGAT SANGAT serabut sebelum ni ! entah apa apa gadget dia letak kat sini.. amboi , aku pulak terlebih emo , haha sorry.. So , dengan kebaikan dan ketelusan yang ada dalam hati aku ni , aku tolong lah kemaskan blog dia ni.. lebih kurang aku punya blog jugak la.. tema PUTIH .. biasalah , saya kan seorang wedding planner yang tak bertauliah.. Haha


Oh, kakak aku memang tak ada masa nak update blog dia..


Dia tengah praktikal kat Hospital Putrajaya ..


OK , malas nak tulis banyak banyak..


Penggangur terhebat ,
Nutte

2 comments:

Maddy said...

haha..tenkiu soo muchh sistaa...!..=D
p/s: klu rajin, hupdatekan la lagi..haha..=P

Hanin said...

boh aku tersalah eja penganggur , haha ! dush dush !