Thursday, May 27, 2010

peek-a-b0o..

perlu ke kite cite seme pe yg kite rase kt 0rg??..
meby perlu..nak release k0t..hahaa..
aku tadex rase pe2 p0wn..
as a human being, de la rase rinduuu..
rindu??..*Puke*..hahaa..
yela, rindu @ windu @ mish...ada paham??
0h, sumpa!..aku rindu glex kt beliau!..
asek kene tinggal jew..huwwaaa...
*ngek!..memgla en!..engat k0 tu bini dy kew??..haha..sengal!*
btw, besela..0wg bz..cemtulaa..paham2la cik Madihah oii..
yela, aku paham..*nk sedapkan ati sendiri ni*...
meng0ng gax aku neyh..nk sedey2 lax..
mcmla dy duk 0verc..hahaa..
engat aku nk lepas k0 ke 0verc huh??..u h0pe la my dear..
nk g kne la bawak aku skali..hahaa...0kay!
rase yang strusnya..jelesh??..
jelesh @ cemburu...hahahaa..
ini perkare besela k0t...
cemburu tande sayang!..*puke* lagi..haha..
btw, sebz mane p0wn dirimu, ku harap kau sentiase m'ingatiku..ceh!..*PoYo y0yoy0!*
hahahaa..suda2!..aku rase aku da gile melalut!!..
ni la penangan 0rg gila bayang!..uwwaaaa!!..demm!
aku rase life aku akan b'ubah stat dari skunx...
kenela besekan diri dgn setiap p'ubahan...
everyday is a new chapter 0f life...changing n keep changing...
hidup kite b'ubah..segalenye b'ubah..
tapi TIDAX bagi HEARTY...it'll neva change..~


aimishu like crazee,
Maddy



No comments: