Friday, January 1, 2010

new year..2010~~

Salamz..
sedar ta sedar da ms0k ta0n 2010 da kte en???...huhuu..
cpat glex mse berlalu...
da 5 ta0n zaman persek0lahan aku tinggalkan....rindu plax..hee~~
umur p0wn da bertambah..maken mude rasenye..haha...
hmm, same cem org len gax..
stat new yer mesti de azam baru kan...
ta terkecuali aku...huu..
emm...azam aku??
ta0n ni azam aku:~
  1. nak study hard n smart...
  2. bgun seawal yg buleyh..pagi la...
  3. kurgkan td0...huu..kuat td0 aku neyh!!..haish2!
  4. jimat!
  5. simpan duet!
  6. jd yg lebey bek drpd sbl0m ney..
  7. thinx b0ut masef!..but d0esn't mean selfish okay!
  8. hoping f0r miracle t0 happen...=]
  9. jd budax rajen!...budax malas??.shhhuhhh!!!...
  10. n last but n0t least...ta0n ni cantek kan no dy??...aku nk kawen ta0n ney la...cuz n0 dy chantek!..hahahaaa..sapela nk kwen ngan aku ney..de spe2 nk ms0k minang ta??aku tgh tunggu ney...hahahha...mady shenggal!!...huuuhuu...tp siyez aku suke tarikh ney..perghh!..smart glex!...(10.10.10)...chantekkan??...tarikh Dr. SMS kawen...wee~~
haa...tula seme azam aku tuk ta0n ney..de lgi rasenye tu...
tp biarla sqet2 lu..t de yg gempaq2 aku tambah agi...huuu...
n lg satu aku harap aku n family aku dmurahkan rezeki...
ameenn~~...
key, smpai cni dlu la ye...
babaa~~

2010 m0od,
maddy

1 comment:

Anonymous said...

happy new year mad.

hope getting better for new year.

lupakan masalah silam. kihkih.

jgn simpan. pedih tau tanggung ni. lol