Sunday, November 15, 2009

tau ta?

Salamz..
da bpe ari da kt Qwantan ney, tp bl0g stil ta upd82 agi...
huhuuu...
0kla, rini kte upd8...
k0rg tau ta??...
besh glex cuti...
hahaha....sedap jex aku td0...pemalas sungguh!..haish2..
kelmarin aku gi East C0ast Mall a.k.a EcM...
sje je g usha GsC bru kt sane...
n guess wut?...its kewl!...chanteq bangat seyhh!!
pe lagi kengkawan, j0m la kte serbu..huahaahaa.....
besh2...huhuuu...
smalam?..ta wat pe2...men cafe w0rld je keje..
haishh.....
bajet cuti ni nk keje la kunun...
sape de keje k0s0ng???..aku nk...hahaahaa...
tapi 2ggu Tya balik lu la....
(P/s: Tya, t k0 balik r0jer aku, kte pegi mencari kje sesame...hee~~)
My br0 bru balik, ptg td smpai...
s0 de la kete nk speed2...hahaha...i lyke!
plan nk g Gambang Waterpark diz wex....
tym raye tu ta sempat g ngan Kak Wani n Sarah...uhuk2!....
0wh, hmm...lame glex ta jumpe techaku...windu lax kt dy..
k0runx, j0mla kte g jumpe techa...wuwuwu...
ishh..aku sakit ati la arini...
ati aku sakit..meluat p0wn de...nk cekik2 0rg p0wn de rase...gram glex!
aaaaa.....grammnyerr!!!.....fuh!..saba madihah! saba2!..
k0 mmg kne saba n tahan jela...hmmm...

Yg tau,
Maddy





No comments: