Tuesday, November 10, 2009

2day is M0nday..

Hari ni ari Isnin actly smalamla kan c0z da afta 12 ni...
tapela..
nk cite pasal Isnin 9hb 11 2009...
arini last paper tuk final exam sem 1 f0r 2nd yer...
Therapy Diet...Alhamdulillah, okey...
but b4 exam, pg td tym kt dlm bus ar0und 7.45a.m......
suddenly, my eyes terpandangla keluar tingkap bas tu...
n guess wut..i saw him tgh berjalan ke fact tuk amek exam...
n he l0oks s0 smart n great...huhu..cem ta pena tgk jew....
n my heart is beating damned fast......hahaha...
pastu pe lagi, smgtla nk jwb exam...lalala~~
tadex kije nk cite...maddy t0ing2!...
0o, truskan cite...
afta exam aku, ejart, keyra, bell n anis g makan kt cafe kt K1 b4 g fact tuk wat rep0t 4 PkS....
pastu gla fact tumpg keyra dgn menaiki kenari kesayangannye.....
n she parked in fr0nt 0f da plaza rah...
n kt0rg berjalanla terkedek2 ke fact...
ar0und 11.30a.m..
tala pans sgt tp panasla gax...
n aku p0wn menempel la kat payung si Bella tu...muke ta malu...haha..mmg!
kejap je da smpai kt fact tu...n str8away gi makmal siber 1...
tunggu Dr. R0slee ab0ut 1 h0ur gaxla....
sampai2, dy kate s0ry c0z dy dari Bangi...
then we all said its 0k...
kt0rg kt dalam tu bukak faceb0ok n berg0sip la sambil menunggu beliau....
huhu...begitulah budax2 diet...mulut n tgn mmg taley d0k diam...shut2!
pastu Dr. R0slee start briefing pasal pe yg kt0rg kene wat...
bla..bla..bla..bli..bli...bla..bla..p0t..pet..p0t..pet..bla2....
lame punye briefing da...hahhaha...
pastu statla wat keje ngan tungkus lumusnye.......
yg penting skali gunekan sPss ver 12 ye kengkawan!!
0key..key in data, belek ketas sane sini...de yg da tercab0t...haishh..saba jela!
sambil wat de yg br8 g makn la t0let la pe la....
aku ney ta graxla c0z bajet nk ciap awal c0z nk blik td0...!
kpale mmg da brat glex!..mmg nk td0 je neyh!..sumpa!..tp bertahan utk ciapkan rep0t ni...
tetbe Dr. R0slee tnye, "eh, k0rg ni tanax mkn ke?".....
kt0rg jwb "kt0rg da mkn kt K1 td"...0oo.."0k, "dy kate.....
pastu dy tanye, "tanax bli pe2 ke?air kew?"....
n tetbe aku rse dahage n aku p0wn ckp bley gax...
n tetibe beliau mengeluarkan waletnye dan memberi sekeping RM 50 kpdku....haahahaha...
"nah, pegi bli air..bli kt membe2 len skali", beliau berkatela kan...
then, i said "0k!'......
but b4 dy nk kuar dari makmal tu sempat lagi ckap, "balance pulangkan yew"...
ceeyyhh!..melepas aku..
baru nk abeskan..huahahhahaha...mmg kejam ini budax!..haishh2!..
Pastu aku n bell p0wn gla bli air...100+ jew....huhuhu...
then kt0rg sambung wat keje...
wat2 dan wat n wat dan wat......
smpai k0l 3 aku st0p...
g S0lat Zoh0r...ta s0lat agi....s0lat2...
pas s0lat, sambung wat keje....tap..tip.tap..tup..tap...meng'key in' data.....
n suddenly,..................................................
screen deskt0p aku 2kar wane biru........
kluar r perkataan yang 'err0r', 'pr0b' n yg sekutu dgnnyee...........
assshhhutttaa!!!!!!!!!!!...........
aku taley wat pe2....aku restart la blik pc tu.........
pastu tgk2 kje yg aku wat td da ilang...tadex kt deskt0p even aku da save....aku ta puas ati r....
then, aku bengang...aku kuar n gi jmpe 0rg mantenance tu......
tnye dy n guess wut dy ckp??..
'klu mende bru tu da kuar, mmg seme kje yg dsave ilang la...'
muke slambex jex...mmg menaikkan darah aku!....
sia2 3 jam aku wat mende tuh!...
sumpa tensi0n...dala kpale aku tgh sakit!...rase cem nk melet0p jewx tym tgh wt mende tuh!
mmg sengal!!...aku mmg panas n sme yg ta sedap ddgr terkuar lax krane terlampau bengang!..
ermmmm, nk tanax kne gaxla wat smule...gune pc Anis....
wat2 n wat ngan pn0h tabah...
1 by 0ne membe aku da ciap..then bley blik...
aku terhegeh2 wat balik...assshuuutttta!!.
but luckily, NURUL de...
dy t0long aku settlekan keje aku....
dy bace aku key in data...
n dat way m8s my j0b much m0re easier....
n Alhamdulillah aku dapat ciapkan by 4.50pm...
Thanx u S0 Much NuRuL!!!
Pas settle g S0lat Asar n g aTm nk kuar duet...
tp skali g aTm, tgk2 machine aTm tadex..ilang g mne ntah!..ceyst!...
pastu blikla plaza rah dgn prasaan kecewe dan hampe dan lapar dlm hujan lax tuh...
seb bek bawax payung....
sdey gle k0t..nk mkn pe duet ta ckup..de 2 hengget jex!....
mmg glex!...
then, se0rang lagi penyelamat muncul....
My 0ld m3x frenz...Najwa...
huhu...
dy bagi aku 10 hengget...
ckupla blanje smpai s0k k0t....
at least dpat gax mkan nasi tuk dinner td....
Thanx Naj!...huhu...
0kla..
n 4 ya in4mati0n, i'm d0ne packing all my stuff xcept 4 da b0oks.....
sudeyh penat...lalala....

dats all....

me,
Madihah Mazha



2 comments:

Everyone care said...

huhua
i like this post mady!

Maddy said...

haha...
ta td0 nk meluahkan prasaan..
ceewahh~
hahhaahhaa.......